Pages

Thursday, September 2, 2010

sayang korang....

ni la kwn2 aku kt kb..aku hepy ada diorang seme..korang the best..
jom..aku nk introduce sorang2...

wisma zainal & mariani group               

aku n cumi..eh slp..cuya..time ni tgh mkn kt atas parkson..
mkn manggo ice cream..rase die sebijik cam  mangga..hehe

ni la aini @ neni @ si Qupix..hehe..actually ada cite di sebalik nama si qupix tu..
jgn mare aini..=)

aku n shida tomey...kt kyros kebab..sedap sgt mkn time ni..
thanks shida..

eh2 cam sama je senyuman kte..haha..ni la zue...
tgk mata die..cantik kn..=)


aku n dikyuz...die plg muda sekali antara kteorng sbb tu ada dik kt depan tu..hehe..
nmpk kt blkng tu ape..lane bowling...haa..ni la 1st time kami main bowling sama2..
tp..kami ni geng longkang..hahaha

ni namanye dina ecah...time ni kt kyros kebab gak ..ni dh hbs mkn dh..
so..sesi bergambar plak..hehe




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...