Pages

Wednesday, March 2, 2011

Macam x wujud je

Akan aku ingat kata2 tu..".......tu mcm x wujud je.." ye..klu blh mmg aku xnk wujud pun di sini..alamak tbe2 teringat plak lg uitm..Wujudmu di sini di tanah.....hehe..xde kene mengena..rindu nk bergelar stdnt uitm..aku xnk bergelar practical stdnt..amat menyakitkan dan terseksa..ble la akn berakhir seme ni..?? (xpela aku jwb seniri) lg 6 mggu..sabar ye Nur Ariyanti..ok2 aku akn bersabar..sbnrnye mls nk ambk pusing kata2 org..janji aku wat keje aku n nk hbskn praktikal scpt mungkin..tu je yg aku tau..selagi aku blh bertahan aku akn bertahan..biarla org nk kate ape kn..aku kene kuat..skt lg perjalanan yg harus aku tempuh..tp ntahla kdg2 jd x kuat..sedih, rase nk nangis, stress, sakit..mcm2 la..tp aku gagahkn jua..napela UiTM wat rules mcm ni..lm sgt praktikal..at least bg la 3 bln je..2 bln lg tu wat thesis..klu xyah praktikal lgsung pun lg bgs..tp aku percaya mest ada yg x setuju dgn kata2 aku ni kn..ada yg lbh rela practical dr wat thesis..sbb diorng enjoy praktikal..blh la ckp camtu..jeles sgt dgn dak2 yg sgt enjoy dgn praktikal diorng..xpela mayb rezeki diorng kn..aku kene terima coz aku yg pilih jalan ni..nk menyesal pun x berguna..so..kene hbskn gak la smpi 15 april ni..arghhhh..x sbrnye nk tggu ari tersbt..aku la org yg plg bahagia sekali aritu..klu pasal menghitung ari, xyah ckp la..pg2 smpi je ofis, mest pangkah kalendar..klu la blh langkau trus 15 apr sernoknye la kn..TAPI..ble dh hbs nti, sdh plak..kirenya senyuman dlm tangisan la masa tu..aku kene berpisah lg sekali dgn sahabat2 ku..x sanggup rase nk berpisah dgn semua..coz xtau lg ble blh jmp..mayb lps ni msg2 dh membawa diri..dan xtau lg ble la blh dtg kelate lg..huhu..mest aku akn rindu..melainkan klu aku dpt husband ore kelate..blh la mari sokmo..hahaha..berangan je lbh aku ni..biasa klu nk tu la..yg x dpt kn..xpela..Allah Maha Mengetahui..aku juz mengharapkan dikurniakn jodoh yg terbaik..(tbe2 cite pasal jodoh plak..haha)..nk cite pasal praktikal, tp mls la..membuatkn aku lg sedih mengingatkn kata2 ptg td..biarla..aku harap sgt Allah berikan aku kekuatan utk harungi seme ni..Aminnn...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...