Pages

Thursday, June 16, 2011

PREVIEW SSM IV - 1st Entry

Dulu salah satu impian aku ialah nk tgk bola live dr stadium..x sangka dh tercapai..dan yg plg best dh 3 kali aku msk stadium dan stadium keramat itu adalah Stadium Sultan Mohamad Ke IV Kota Bharu Kelantan..Jom aku nk imbas kembali kenangan2 aku dlm stadium..


KERANAMU THE RED WARRIORS!!

1st : Felda United Vs Kelantan (FA Cup) - 19.03.2011                                                                            


     Excited gle rase time ni 1st time dpt pegang tiket..


Ni la 4 org gadis the red warriors..dari kiri Aku, shida, syikin n umi..dan ada lg 1 sbnrnye merangkap bodyguard kami..hehe..nama die sepul..


Suasana di perkarangan SSMIV..beraturpanjang nk msk stadium

barisan pemain msk padang berlatih sblm perlawanan bermula


seronok melihat gelagat para pemain...haaa..yg pakai cap n berbaju htm tu la bodyguard kami..yg xleh blah nye mamat sblh sepul tu frust dgn kedatangan sepul..br je nk ngorat shida..tup tup sepul dtg..hahaha

ni la yg aku rase proud sgt dgn penyokong2 kelate..tgk, penuh stadium tu..sentiasa memberikn sokongan..thumbs up to them..

Keputusan perlawanan berpihak kpd kelate..3-0..gomo kelate gomo


Story of the match....

First sekali yg aku nk cakap puas hati...seriously, seronok gle rase dpt tgk live kt stadium..yela..mane taknye impian dh tercapai..aku ingatkn aritu, aku kawin br blh g tgk kt stadium, nk ajak husband..hahaha berangan..tp terlebih awl la plak..cam x percaya pun ada gak..thanks to kwn2 ku yg sudi menonton bersama..mula2 aku melangkah kaki msk ke stadium, xtau nk gmbrkn cane..fuhhh mmg berdiri bulu roma ku..nk tau kenape, sbb yg aku nmpk ibarat semut2 merah..rmai gle..pastu dgr plak Ultras menyanyi tanpa henti utk memberi skngan kepada pemain..plg best sama2 wat ombak n sebut ramai2 GOL GOL GOL..waaaaa..cayelah penyokong2..bergema 1 stadium..lg sekali thumbs up..=) aku n kwn2 mmg excited la bersorak n alhamdulillah kelate mng..kami blk dgn hati yg gembira..hahaha..TAHNIAH THE RED WARRIORS..

P/s: 2nd time masuk stadium will be continue in the next entry..=)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...