Pages

Saturday, November 27, 2010

bermula lah episod baru

Date: 28/11/10
Lokasi: Kg Baru, Kuala Lumpur

Tgk lokasi tu ktne..dh bertukar dr KB to KL..so..bermulalah episod br dlm hidup aku..tapi..aku masih rindukan KB life..huhu..oposss..stop..kang lari topic plak..hehe..atie..terimalah kenyataan skrng kt KL bkn kt KB lg dh..(pujuk diri seniri)..Walau ape pun aku kene bersyukur kn..x sampai lg sehari aku menjalani kehidupan kt sini..so, xtau lg cane..harap2 seronok..ptg semalam aku smpi sini aku tgk suasana kt sini blh dikatakan meriah gak la..lgpun umah aku dkt dgn Majid Jamek Kg Baru..kedai mkn pun byk..everything ada kt sini..plg best umah aku dgn tmpt praktikal dekat sgt..blh nmpk ofis tu dr umah..kire klu lunch tu blh blk umah dl la..tdo ke, mkn ke..hahaha..TAPI ada gak benda yg x best..pasal umah aku sewa..aku rase bersykur sgt time sewa kt KB aritu..tgk..KB lg..hehe..xleh lari la drpd cerita tentang KB..KB Di hatiku..Wahh..! mcm UiTM Dihatiku plak..dl time sewa umah kt KB everything ada..fully furnish siap ngan wifi lg..tula..dl xnk bersyukur..sllu complaint mcm2 pasal umah sewa aku tu..kesian kt Makcik tuan umah aku tu..Mintak Maaf Makcik..Klu la makcik blh jd tuan umah sewa kami kt sini kt bgs..haha..blh ke..Mmm..sbb tu la kte kene sentiasa bersyukur dgn ape yg ada..tgk..skrng dh jadi kt aku..Umah sewa kt sini ksg xde ape2 pun..sewa pun mahal..tp standard la kn kt KL..mane nk cr umah yg murah..mmg x dpt la..Esok, aku start praktikal..huhu..takutnye..mcm2 aku pk..org2 kt ofis tu blh ke terima aku..diorng baik x..blh x aku perform..keje ape aku kene buat..seme tu akan terjawab esok..so..TUNGGU..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...