Pages

Friday, November 12, 2010

Bermulanya Sebuah Perpisahan

Kenapa perpisahan amat menyakitkan...??? kenapa masa begitu mencumburui kemesraan kita wahai sahabat2 ku..?? kenapa mesti ada perpisahan di antara kita..??? Tapi masanya dh tiba bermula arini..esk..dan .....?? ble lagi kte akan dpt bersama seperti ini..mengharungi suka, duka, gelak, tawa, tangis...semuanya bersama..tapi saat itu hanyalah tggl KENANGAN..kenangan yang x akan aku lupakan..yang akan aku kenang dan simpan dalam hati aku sampi ble2..aku rasa seolah2 nk panjangkan masa kte bersama..aku xnk berpisah dengan sahabt2ku..tapi itu seme mustahil..kami seme harus berpisah..setelah hampir setahun setengah kte bersama bayak sangat kenangan..aku rasa sebak, sedih yg teramat sgt dengan perpisahan ini..Ya Allah aku xnk berpisah dengan sahabat2ku..Engkau kuatkan lah hatiku untuk lalui perpisahan ini..Engkau restuilah hubungan persahabatan kami Ya Allah..terima kasih kerana pertemukan aku dengan sahabat2 ku..mereka la yang terbaik..mereka la sahabat aku susah senang..Maafkan aku sekiranya diri ini tak menjadi sahabat yg sempurna buatmu selama kita bersama..Harap kte dpt berjumpa lagi di masa yang akan datang dan dpt hbskn masa yang ada ni bersama2...

TINGGAL KENANGAN 





SAHABATKU...
setiap yang bermula pasti ada akhirnya...
begitu jualah dengan pertemuan...
pasti adanya perpisahan....
pertemuan dan perpisahan ini....
adalah kehendak yang maha Esa...
tanpa dapat kita menahannya....

kini....
hanya yang ada, hanyalaah kenangan...
segala babak-babak suka duka yang kita harungi dan lalui bersama....
menusuk ke dalam minda, menyelinap ke sanubari diri ini....
hingga menjadi memori yang abadi dan hakiki...


yang pasti dengan perpisahan kita  ini...
biarlah kita akhiri dengan kegembiraan bukan dengan kesedihan...
ini kerana apa yang kita impikan selama ini sudah hampir kita miliki...
akhir kata dari aku...
salam kemaafan jika ada membuatkan kamu semua terasa atau tersinggung.....
 ~LOVE YOU ALL~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...