Pages

Sunday, January 16, 2011

Bila Masa Telah Berlalu

Rase cam br je bersama syg2 aku kt kb kelmarin n semalam..tp arini diorng dh xde..terpaksa berpisah sekali lg..aku x suke PERPISAHAN..amat menyakitakan tp perlu ditelan..arini aku dh mula rindu saat2 kteorng bersama time kt kb even 2 ari je tp amat bermakna bg aku..sejak praktikal, ni la saat2 yg aku tggu utk jmp sahabat2 aku semula dan time kt kb br ni gak la 1st time aku rase hepi semenjak praktikal..tp perasaan tu sekejap je dpt aku rase..arini dh kembali semula perasaan aku yg bercampur2..rindu, sedih, tension, stress...Mmm..aku dh mula rase rindu dgn syg2 aku..klu ikutkan hati aku mmg xnk blk..nk stay terus kt kb..ntahla..smpi mcm ni sekali penangan kb..aku rase cam syg sgt nk tgglkn kb..sbb tu la org ckp jgn terlalu benci nti syg..Mula2 masa dpt offer further degree kt kelantan, aku x suke sgt..rase cam nk tkr kampus je..tp..tgkla ape yg aku rase arini..huhuhu..sedih..Ya Allah..blh ke kami seme kembali seperti dl..Mmm..x mungkin kn coz kami sendiri yg pilih jalan ni..Aku kesian kt makcik..nmpk sgt mkcik syg kteorng..semalam time nk berpisah, aku nmpk mkck menahan tangisan..jelas berlenang air mata..tp apakan daya..ni seme realiti..Rase bersalah pun ada kt makcik coz kami x stay kt kb utk praktikal..klu la masa blh berundur, aku akn plh utk praktikal kt kb..

Ape2 pun 2 ari aku kt kb, dh blh wat aku lpskn rindu terutama kt sahabat2 ku..rumah kesayangan kami..Wisma Zainal..byk sgt kenangan kt rumah tu..ble msk umah tu, rase sedih..Mmm..tibe2 teringat plak ape yg kwn aku ckp, klu rase rindu kak t...sy pkai la selipar tu, nk dgr kak t jalan..sedihnye ble dgr camtu..terharu pun ada..membuatkan aku rase nk stay je kt situ..tp mengenangkn tnggungjwb as a practical stdnt blm hbs lg..terpaksa la blk tanpa rela..huhu..ble la status as practical stdnt akn berakhir..? aku x sanggup dh..

2 ari kami kt sana amat bermakna..aku sblhnye hbskn masa bersama dgn sahabat2 ku..kt sana aku dpt jmp seme 'adik beradik' kteorng termsk la bdk2 laki bekas penghuni wisma zainal gak..Ntah la..aku dpt rase selama kteorng kt sana..terasa dh mcm adk beradik..sama2 susah sama2 senang..sbb tu ble berpisah, terasa sgt kesedihan tu..ape2 pun thanks to syg2 ku coz dpt hbskn masa bersama kt kb walaupun sekejap..nti kte jmp lg..

~Gonna Mizzzzz~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...