Pages

Friday, January 14, 2011

Oh..KB..!!

Mmm..lamanye x update blog..semenye sbb keje..bz sgt smpi x sempat nk update..sejak praktikal..arini la yg aku rase plg hepi..sbb aku dh ada kt kb skrng..sukenye dpt jmp kawan2 semula..wisma zainal kesayangan kami..kb mall..ahhhh...rindunye kb life..smlm dlm bus aku nmpk je signborad kota bharu terus jd excited..nk tdo pun x jd..serius hati aku rase lain sgt ble dh smpi sini..rase sonok je..aku rase mmg tempat aku kt sini je..aku nk duk sini trus leh x ..nk bersama kwn2 aku cam dl..tp semenye telah berakhir..aku gak yang silap wat kptsn nk praktikal kt luar klntan..skrng mula la menyesal..rase senang hati sgt duk kt kb..semenye berjalan lancar..tp skrng ni..ntahla..xtau nk ckp cane..sedih..lagi plak praktikal aku x best..rase jeles plak tgk kwn2 aku enjoy praktikal diorng..xpela tu mayb rezeki diorng n hikmah utk aku..ape pun yg berlaku lps ni aku kene jd kuat..aku xleh lemah even ake kene marah ke..kene perli ke..kene kacau ngan........Mmm..ntahla..byk sgt mslh aku time praktikal ni..aku x tahan..ari2 aku akan tggu tarikh 15 april (tarikh last praktikal)..

Dh2..mls la nk cite sal praktikal lg..sedih..arini aku nk enjoy ngan kawan2 aku..nk berborak2 ngan diorng hbs hbsn..nk g jalan2..hehe..Ya Allah klu la ada lg rezeki kami seme bersama, Kau permudahkanlah..nk kembali cam dl..klu duk kt kb pun lg bgs..Aminn..

p/s: Thanks a lot to my lovely fren..~ shida, aini, cuya, dina, dikyuz, zue..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...